piątek, 19 grudnia 2008
Mischa Barton Styl! <3

Mischa ma dość dziwny styl... żeby nie mówic że zły.. chodzi o to że to jeden wielki mix z którego nigdy nie wiadomo co wyjdzię... Co mam na myśli?? to że w jednej chwili wkłada sukienki w stylu Nicole lub Blair (Gg) a w drugiej Tuniki przypominając odrobinę Ashley.T... Czasem ubiera się bardzo podobnie do Olsenek... :'d A ja biedna siedze przed komputerkiem w ten deszczowy dzien i poszukuję czegoś co by mi przypominało ją z odcinków O.C czyli zawsze modnie markowo ubraną osobę... i znalazlam...!

Mischa Barton w tunice/sukience od Paul & Joe Dress

Mischa Barton Styl! <3 w tunice/sukience od Paul & Joe Dress Mischa Barton Styl! <3 w tunice/sukience od Paul & Joe Dress

środa, 17 grudnia 2008
Plotkara Styls: Gossip Girl Styls B: Blair Waldorf - Leighton Meesters - Brealfast at Tiffany's

Troszeczkę oszalałam na punkcie Breakfast at Tiffany's więc kolejny temat w stylu kto się na niej wzoruje... :'d Tych którzy są uwaznii raczej odrazu powinni się połapać iż robi to nie mal idealnie B.. z Gossip girl... :'d a w jej płaszczyku od burberry po prostu się zakochałam... :)

 

Blair Waldorf - Leighton Meesters

w płaszczyku od Burberry Classic Double Breasted Trench Coat

i

butach od Christian Louboutin Ernesta Plateau Sandals 

Plotkara Styls: Gossip Girl Styls B: Blair Waldorf - Leighton Meesters - Brealfast at Tiffany's w płaszczyku od Burberry Classic Double Breasted Trench Coat i butach od Christian Louboutin Ernesta Plateau Sandals Plotkara Styls: Gossip Girl Styls B: Blair Waldorf - Leighton Meesters - Brealfast at Tiffany's w płaszczyku od Burberry Classic Double Breasted Trench Coat i butach od Christian Louboutin Ernesta Plateau Sandals

Plotkara Styls: Gossip Girl Styls B: Blair Waldorf - Leighton Meesters - Brealfast at Tiffany's w płaszczyku od Burberry Classic Double Breasted Trench Coat i butach od Christian Louboutin Ernesta Plateau Sandals

Breakfast at Tiffany's z B... z Gg

 
I Breakfast at Tiffany's z AH... :) Klasyk! <3
 
 
Styl Eva Longoria

Czy ktoś z was wie może za co kochamy Eve? Jak to nie? no to już wam mówię! ta kobieta zawsze wie co na siebie załorzyć... tak...wiem foto które załączam dziś jest stare! ale gdy je zobaczyłam myślałam że padnę! dlaczego? bo od kilku dni znowu bez skutecznie poszukuję takiego płaszczyka i takich butów! <3 wszystko było dobrze zanim nie obejrzałam koncowki filmu Śniadanie u Tiffaniego... na Yt... No ale koniec gadania czas na foty...

Eva Longoria

w płaszczyku od Juicy Couture Sunny Day Trench

i

butach od Christian Louboutin Mallorca Espadrille Wedges

 Eva Longoria w płaszczyku od Juicy Couture Sunny Day Trench i butach od Christian Louboutin Mallorca Espadrille WedgesEva Longoria w płaszczyku od Juicy Couture Sunny Day Trench i butach od Christian Louboutin Mallorca Espadrille WedgesEva Longoria w płaszczyku od Juicy Couture Sunny Day Trench i butach od Christian Louboutin Mallorca Espadrille Wedges

 
piątek, 12 grudnia 2008
Styl Nicole Richie... :)

Moja ulubienica... po urodzeniu dziecka po mału wraca do formy ;) tzn formy dobrego stylu :))

Nicole Richie w butach Christian Louboutin boots

i

oksach Oliver Goldsmith Audrey sunglasses

Nicole Richie w butach Christian Louboutin boots i oksach Oliver Goldsmith Audrey sunglasses

Nicole Richie w butach Christian Louboutin boots i oksach Oliver Goldsmith Audrey sunglasses

 

Styl Paris Hilton...

Styl Paris Hilton.. w koszuli Nu Collective Muse shirt

Styl Paris Hilton... Nu Collective Muse shirtStyl Paris Hilton.. w koszuli Nu Collective Muse shirt

Koszulka całkiem fajna ale paris wyglada w niej koszmarnie

Victoria Beckham Styl :)

Teraz Victoria Beckham w kreacji od Victoria Beckham Collection Barbazan Dress

Teraz Victoria Beckham w kreacji od Victoria Beckham Collection Barbazan DressTeraz Victoria Beckham w kreacji od Victoria Beckham Collection Barbazan Dress

Gossip Girl Styls B >> Blair Waldorf - Leighton Meesters

Witam po krotkiej przerwie ;) nie za bardzo wiem kogo wklejac fotki ze stylem...! tzn tuz przed swietami nawet gwiazdy ida na boczny plan zwlaszcza te zagraniczne... dzis skromnie Leighton MeestersGossip

Blair Waldorf - Leighton Meesters w płaszczyku od Milly FW 08 Coat

Gossip Girl Styls B >> Blair Waldorf - Leighton Meesters w płaszczyku od Milly FW 08 Coat

niedziela, 30 listopada 2008
Styl Eva Longorii :)

Oj nie ma to jak niedzielny poranek... w koncu za oknem widac lekko przedzierajace sie pomiedzy chmurami promyki slonca... resztki sniegu stopnialy juz dawno przez co wszystko wyglada tak swiezo... ale oczywiscie w moim zyciu nie moze byc idealnie!! bo wlasnie siedze w dresie pod sterta kocow z mega katarem i temperatura... -.-' przez co nie moge sie tym wszystkim cieszyc :( a caly wczorajszy dzien przelezalam w lozku... -.-' a raczej przespalam...

 

No ale dobra koniec tego dobrego tzn koniec o mnie czas na cos przyjemnego czyli styl jakiejs gwiazdy dzis znowu Eva.. :) dlaczego? boo boo.. ta kobieta jak juz mowilam wszesniej ma naprawde dobre poczucie smaku baa stylu ;)

Eva Longoria w Salvatore Ferragamo dress

Styl Eva Longoria Salvatore Ferragamo dressStyl Eva Longoria Salvatore Ferragamo dress

środa, 26 listopada 2008
Styls Olsen ;)

Dziś pod lupę trafila MK. Olsen... dlaczego?? dawno o niej nic nie było... zreszta co sie dziwic...? gdy nie ma sie za grosz stylu...-.-'

Na zdjeciiu (prosze o uznanie dla mnie bo cieżko bylo znalesc takie na ktorym wyglada "normalnie") Mary Kate Olsen dla magazynu Elle Jul o8r

Ps: Uznanie dla stylisty magazynu za kapelusz który przypadł mi do gustu i o dziwo nie kosztuję bardzo dużo... :)

Mary-Kate Olsen
w kreacji od Etro Studded Vest
butach od Christian Louboutin For Rodarte Spiked Shoes
kapeluszu Minnetonka Tan Ruff Leather Buffalo Nickel Hat kupisz go za około $39,95 tutaj

Mary-Kate Olsen On 'Elle' (July 2008) w kreacji od Etro Studded Vest butach od Christian Louboutin For Rodarte Spiked Shoes i kapeluszu Minnetonka Tan Ruff Leather Buffalo Nickel Hat
Mary-Kate Olsen On 'Elle' (July 2008) w kreacji od Etro Studded Vest butach od Christian Louboutin For Rodarte Spiked Shoes i kapeluszu Minnetonka Tan Ruff Leather Buffalo Nickel Hat
Mary-Kate Olsen On 'Elle' (July 2008) w kreacji od Etro Studded Vest butach od Christian Louboutin For Rodarte Spiked Shoes i kapeluszu Minnetonka Tan Ruff Leather Buffalo Nickel Hat

niedziela, 23 listopada 2008
Styl Nicole Richie

No i dziś wyjatkowo dwa wpisy ponieważ czekam aż zostanę sama w pokoju zebym mogła zabrac sie bezpiecznie za odpisywanie e-maili od znajomych.. -.-'

Jako druga dzis moja ostatnio ulubienica Nicole Richie <3

Powiem tylko tyle ta kobieta ma naprawdę swietny styl

Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8)

 

Nicole Richie w:

  • Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress
  • w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest
  • Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace kupisz go za około $1600 tutaj
  • i z opaska Colette Malouf Headband

Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8) Nicole Richie w Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace i opaska Colette Malouf Headband

Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8) Nicole Richie w Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace i opaska Colette Malouf Headband Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8) Nicole Richie w Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace i opaska Colette Malouf Headband Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8) Nicole Richie w Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace i opaska Colette Malouf Headband

Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8) Nicole Richie w Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace i opaska Colette Malouf Headband   Na zdjeciu Nicole z sesji dla Amerykanskiego Glamour (Sep o8) Nicole Richie w Koszuli (sukience) z kolekcji Isabel Marant Dress w kamizelce równiez z Isabel Marant Fur Vest Z wisiorkiem od Ippolita Heart Gold Necklace i opaska Colette Malouf Headband

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 20